Monday, April 11, 2011

FRIM episode 2: Angan - anganku musnah..


Hari sabtu (2/4/2011) saya dan kawan-kawan menjejakkan kaki lagi di FRIM. Kali ini dengan penuh harapan untuk melintasi Canopy Walk, sebab kali terakhir kami ke sana, pihak pengurusan mengatakan semua tempat ditutup sehingga 31 Disember 2010 untuk kerja membaik pulih.. huhuhu.. Pagi -pagi lagi kami dah bersiap ( pagi ke?? boleh la..) untuk ke sana dan membawa sedikit bekalan makanan.

Tiba sahaja di FRIM, kami ke tempat pendaftaran untuk membeli tiket Canopy Walk.. Alangkah terkejutnya kami apabila pihak pengurusan mengatakan Canopy Walk ditutup sehingga bulan Mei.. huhuhu. Lama betul kerja membaik pulih ni ye.. Adakah sesuatu misteri?? Hampa sungguh kami..
KECEWA...

Walaubagaimanapun, kami tetap meneruskan perjalanan ke sungai. Sungai tu, tetap cantik seperti biasa. Cuaca yang panas membuatkan kami tidak sabar untuk bermain air sungai yang dingin. Mendengar bunyi deruan air, membuatkan rasa kecewa tu hilang begitu sahaja. Kalau ada rasa stress pun memang elok pergi ke sini; tenang je rasa hati..







p/s: cantik kan..



3 comments:

  1. kite pun x sampai lagi ke FRIM..mahu jugak melihat keindahan alam dan naik canopy walk tue..

    ReplyDelete
  2. lawa gambar yang wabbit amek ni..... bulan mei nati kita p lagi kat canopy Walk yea...

    ReplyDelete
  3. hasnah: mmg cantik.. hukhuk..malam kemarin mimpi jumpa budak MSU ramai2 kt kenduri kawin.. tp xtau la kenduri sapa..

    ijan: insyaAllah, kalau ada kesempatan kita g ye..

    ReplyDelete

About Me

My photo
Kadang - kadang sangat rumit.. selalu berusaha keras untuk menjadi seseorang yang lebih ringkas, senang dan mudah, lebih-lebih lagi apabila berhadapan dengan orang ramai..